جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلا خدری بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، برگزاری دوره های مهارتی تبلیغی و آشنایی با فرق و ادیان و نیز آشنایی مبلغان با فرصت ها و آسیب های فضای مجازی را ضروری خواند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، امروز در جلسه معاونان تبلیغ شهرستان های بوشهر با اشاره به اهمیت امر تبلیغ، بر رسیدگی به امور مبلغان تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همچنین برگزاری دوره های مهارتی تبلیغی و آشنایی با فرق و ادیان و نیز آشنایی مبلغان با فرصت ها و آسیب های فضای مجازی را ضروری خواند.

حجت الاسلام حامد بردستانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه بوشهر نیز در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی با شورای تبلیغ شهرستان ها جهت پیگیری کارهای تبلیغی شهرستان و امور مبلغان تاکید کرد.

ضرورت پیگیری مشکلات مبلغان در مناطق تبلیغ و برنامه ریزی برای خانواده های مبلغان در منطقه تبلیغی و برنامه ریزی جهت خانواده های مبلغان از جمله اردوهای خانوادگی و دوره های آموزشی خانواده از دیگر موارد مطرح شده توسط ب معون تبلیغ حوزه بوشهر بود.

در این جلسه همچنین آیین نامه جدید ابلاغی وظایف مبلغان، بررسی وضعیت ارزیابی های مبلغان و برگزاری آزمون های مهارتی و برنامه ریزی جهت همایش ماهانه معاونان تبلیغ در شهرستان ها از جمله موارد بررسی شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha