پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره تربیت مربی کودک

حوزه/ دوره تربیت مربی کودک با هدف تربیت استاد در زمینه کار با کودک و نوجوان و تربیت آنها از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد نیسی، سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک در مرکز استان، اظهار داشت: هم‌اکنون مرحله دوم ثبت‌نام این دوره آغاز شده و إن شاءالله از اول شهریورماه سال جاری، آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان این‌که دوره تربیت مربی کودک، با هدف تربیت استاد در زمینه کار با کودک و نوجوان و تربیت آنهاست، گفت: اساتید این دوره از کارشناسان برجسته حوزه علمیه قم بوده و إن شاءالله تلاش شده با برگزاری هرچه بهتر این دوره‌ها، طلاب تخصص محوری را تربیت کنیم.

سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تعداد کلاس‌های این دوره، گفت: دوره تربیت مربی کودک در ۱۲ هفته برگزار می‌شود، بدین صورت که در هر هفته ۲ روز و در هر روز ۶ ساعت کلاس درسی باید برگزار شود.

حجت‌الاسلام نیسی، با بیان این‌که در پایان این دوره، ضمن برگزاری کارگاه عملی یا همان اردوی پایانی، آزمون جامع نیز برگزار می‌شود، ابراز داشت: اگر طلاب در آزمون پایانی حدنصاب نمرات را کسب کنند، إن شاءالله به آنان گواهی معتبر پایان دوره مهدویت اهداء می‌شود.

وی در پایان شرایط طلاب شرکت کننده در این دوره را اتمام پایه3 دانست و ادامه داد: هر طلبه باید ضمن همراه داشتن اسکن مدارک تحصیلی، همچون کارت ملی، شناسنامه، اشتغال به تحصیل و یک قطعه عکس، فرم مربوط به ثبت‌نام را پر کرده و نهایتاً در مصاحبه شفاهی دفتر تبلیغات شرکت کند، تا موفق به شرکت در این دوره گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha