پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از مدرسه استعدادهای ناب صالحین ۱ اهواز

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری با ابراز خرسندی از روند برنامه‌های تربیتی و فرهنگی مدرسه استعدادهای ناب صالحین اهواز، گفت: إمیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، شاهد ارتقاء کیفی و کمی مدارس امین در سطح استان بوده و در آینده‌ای نزدیک نیز با همکاری آموزش‌وپرورش بتوانیم مدارس دخترانه را نیز تأسیس کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بازدید از دبستان استعدادهای ناب صالحین ۱ کلان‌شهر اهواز، ضمن تشکر از همکاری آقای محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، اظهارداشت: توسعه کمی و کیفی مدارس امین، از باقیات و صالحاتی است که سبب رشد و شکوفایی دانش آموزان مستعد و با ایمان می‌شود.

امام‌جمعه اهواز، با ابراز خرسندی از روند برنامه‌های تربیتی و فرهنگی مدرسه استعدادهای ناب صالحین، گفت: إن شاءالله با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، شاهد ارتقاء کیفی و کمی مدارس امین در سطح استان باشیم.

آیت‌الله موسوی جزایری، همچنین خواستار راه‌اندازی مدارس دخترانه امین در اهواز شد و اظهار داشت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، با همکاری آموزش‌وپرورش بتوانیم مدارس دخترانه امین را نیز تأسیس کنیم.

*استفاده از ظرفیت روحانیون برای تقویت ابعاد پرورشی مدارس

بر اساس این گزارش، اسکندر آرامی، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۳ اهواز، در ادامه این بازدید، ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در راستای کیفی‌تر شدن آموزش‌وپرورش مدارس وابسته به حوزه، بیان داشت: در شرایط کنونی که دشمنان با برنامه‌ریزی‌های خاص، هجمه‌های شدیدی را به اعتقاد و باورهای فرهنگی دانش آموزان دارند، طلاب و روحانیون با حضور در این عرصه، اقدامات چشم‌گیری را انجام داده‌اند و ما از این بابت خرسندیم و إن شاءالله بیش از پیش از ظرفیت آنها برای تقویت ابعاد پرورشی مدارس استفاده کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام محمد عرب، مدیر دبستان استعدادهای ناب صالحین ۱ اهواز، به ارائه گزارشی از روند برنامه‌های آموزشی و تربیتی و همچنین فوق‌برنامه‌های اخلاقی این مدرسه پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha