جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 389132
۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
حمایت از انقلاب بحرین در برلین و لندن

حوزه/ مخالفان نظام بحرین در آلمان با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز از عربستان خواستند نیروهای نظامی خود را از بحرین بیرون ببرد و این کشور را مسئول اقدامات اخیر نظام بحرین دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مخالفان نظام بحرین در آلمان با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز از عربستان خواستند نیروهای نظامی خود را از بحرین بیرون ببرد و این کشور را مسئول اقدامات اخیر نظام بحرین دانستند.

مخالفان نظام آل خلیفه با تشکیل کنفرانسی مطبوعاتی در مقابل ساختمان سفارت عربستان در لندن همبستگی خود را با آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اعلام کردند.

در این کنفرانس، سعید الشهابی رئیس جنبش الاحرار بحرین گفت: سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم اهانتی بزرگ به ملت بحرین و دین می باشد.

شرکت کنندگان در این تجمع از مردم بحرین و مسلمانان کشورهای عربی خواستند در راهپیمایی روز جمعه برای اعلام همبستگی با شیخ عیسی قاسم شرکت کنند.

از سوی دیگر گروهی از حقوقدانان و فعالان حقوق بشر با تجمع در مقابل سفارت بحرین در برلین پایتخت آلمان، محاکمه شیخ عیسی قاسم توسط دادگاه آل خلیفه را محکوم کردند و مخالفت خود را با ظلم و ستم دینی و طایفه ای توسط رژیم آل خلیفه اعلام کردند.

تجمع کنندگان که تصاویری از شیخ عیسی قاسم در دست داشتند، با سر ادن شعارهایی خواستار توقف ظلم طایفه ای در بحرین و آزادی دینی و مذهبی شیعیان در این سرزمین شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha