شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی ابطحی - حوزه خواهران اصفهان

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری دوره پیشرفته زبان های انگلیسی و عربی ویژه مبلغان مستعد در عرصه بین الملل از سوی این مدیریت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از  اصفهان، حجت الاسلام  والمسلمین سید مهدی ابطحی، با اعلام خبر برگزاری دوره پیشرفته زبان انگلیسی و زبان عربی ویژه مبلغان مستعد فعالیت در عرصه بین الملل از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اذعان داشت: از جمله ضرورت‏های حائز اهمیت در تبلیغ دین، جهانی نگریستن آن است که به حمدالله در سال های اخیر  مورد توجه فرهیختگان و عالمان دین قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان تاکید کرد: توجه به تربیت مبلغان خواهر برای جامعه بانوان در عرصه بین الملل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بدین منظور مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان  تصمیم به تربیت نیروهای فرهیخته و توانمند خواهر در عرصه بین الملل نموده است.

وی با اشاره به اینکه خواهران بعد از ارزیابی و سطح بندی تعدادی به دوره پیشرفته راه یافته اند، ادامه داد: این دوره از هفته جاری آغاز و  به مدت یک ماه بطور فشرده در حال برگزاری است و افرادی که موفق به گذراندن این دوره و کسب امتیاز شوند می توانند در دوره مدرسی این دو زبان شرکت کنند.

این محقق حوزوی اظهار داشت: خواهران طلبه بعد از گذراندن دوره مدرسی زبان می توانند به عنوان استاد زبان انگلیسی و عربی در مدارس علمیه به تربیت طلاب مستعد و فرهیخته  به عنوان مبلغان عرصه بین الملل فعالیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  ابطحی یادآور شد: همچنین خود این اساتید نیز می توانند در عرصه تبلیغ بین الملل اعم از تبلیغ مکتوب و اعزام به خارج از کشور فعالیت نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha