جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا حقیان - امام جمعه دورود

حوزه / امام جمعه شهرستان دورود گفت:حمایت از تولیدات ملی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان ؛حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز در مراسم بهره برداری از فاز اول کارخانه مجتمع غذایی گهر این شهرستان که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور افتتاح شد، اظهارداشت: امروز مسئولان و مردم باید برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و این مهم در صورت عزم ملی و حرکت جهادی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است افزود:در این خصوص باید با حمایت از تولیدات داخلی بتوانیم فرهنگ مصرف تولیدات داخلی را نیز در بین آحاد جامعه نهادینه کرد.

امام جمعه شهرستان دورود حمایت از تولید ملی را از الزامات اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد:در شرایط تحریم ها و مشکلات اقتصادی این فرهنگ می تواند نجات بخش اقتصاد و زندگی مردم باشد.

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه دکترین اقتصاد مقاومتی برخاسته از نیازهای استراتژیک کشور است خاطر نشان کرد:برای جامه عمل پوشاندن به نیازهای اساسی کشور باید الگوی اقتصاد مقاومتی را در بین مردم تبلیغ و ترویج دهیم.

وی تبلیغ و اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه را نیز از دیگر ابعاد اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت:در این خصوص نیز باید با فرهنگ سازی کار و تلاش را در بین تمامی اقشار جامعه و سنین مختلف فرهنگ سازی نمود تا شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی در جامعه باشیم.

امام جمعه شهرستان دورود مبارزه با قاچاق کالا و و مبارزه با فعالیت های سوداگران را نیز از دیگر ابعاد تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: در این راستا نیز باید مسئولان با جدیت وارد عمل شوند، تا از ورود هر گونه فعالیت غیر مولد و قاچاق به اقتصاد کشور خودداری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha