شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان قم در اطلاعیه ای از اساتید، طلاب، فضلا و عموم مردم شریف و متدین برای شرکت در عزاداری شهادت امام صادق(ع) و یادبود سالروز واقعه فیضیه دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَاِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ

بیست و پنج شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، رئیس مکتب حقه جعفری، حضرت امام جعفربن محمد الصادق علیه السلام و خاطره جانسوز واقعه مدرسه فیضیه و ضرب و جرح عده ای از علمای اعلام و طلاب و فضلای ارجمند و مردم بی دفاع را  به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و مقام معظم رهبری مد ظله العالی  تسلیت عرض می نماییم.

مدیریت حوزه علمیه استان قم، از اساتید ارجمند، طلاب و فضلای محترم و عموم مردم شریف و متدین دعوت می نماید تا در مراسمی که از سوی بیوت مراجع عظام و مساجد به عنوان تعظیم این روز اعلام شده است، شرکت فرمایند.

لازم به ذکر است، به همین مناسبت طبق سنوات گذشته، مجلس بزرگداشتی در بیان فضائل و مناقب آن امام همام و سيره ائمه معصومين (ع) از سوی بیت مرحوم حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) ، شنبه، نهم مردادماه سال جاری ساعت ۱۸:۳۰ ، با سخنرانی آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو محترم خبرگان رهبری و امام جمعه قم در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

حضور پر شو و شعور در این مجالس موجب تعظیم شعائر دینی و اظهار اخلاص و ارادت به پیشگاه مقدس ائمه اطهار(ع) می باشد.

مدیریت حوزه علمیه استان قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha