شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 389171
۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
ویراستاری

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری دوره پیشرفته ویراستاری با شرکت ۴۰ بانوی حوزوی از سراسر این استان خبر داد.

خانم رؤیا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از برگزاری دوره ویراستاری برای بانوان حوزوی استان یزد خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت کاربرد ویراستاری در تحقیقات پژوهشی، ضمن دعوت از بانوان حوزوی سطح دو و سه، یک دوره آموزشی ویراستاری با حضور خانم دکتر آسیه ذبیح نیا یکی از نویسندگان برجسته استان و عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

وی با بیان این که دوره ویراستاری بانوان حوزوی استان یزد به صورت کارگاه دو روزه و به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان، برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این دوره، تربیت افراد مستعد برای انجام ویراستاری پژوهش های حوزه و خودکفایی مدارس در این زمینه بود و یک ماه زمان نیز برای ارائه کار عملی شرکت کنندگان این دوره  در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: به نگارش درآوردن علم، زیبا نویسی و درست نویسی باعث ماندگاری بیشتر آن خواهد شد، چنان که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: «مؤمن چون از دنیا رود و برگه ای از دانش خود را بر جای نهد، این برگه میان او و آتش حائل شود و خداوند به او به اندازه هر حرفی که نوشته، مدینه ای را عطا می کند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha