شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام صادق علیه السلام

حوزه/ مسئول هیئت منتظران صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان ایلام، در روز شهادت امام صادق(ع) میزبان تجمع بزرگ هیئات مذهبی و دسته های عزاداری شهرستان ایلام خواهد بود.

حجت الاسلام  یونس گلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: ویژه برنامه مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) در شهرستان ایلام، با اجتماع بزرگ کل هیئات مذهبی و دسته های عزاداری این شهرستان در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این مراسم بزرگ به همت هیئت مذهب منتظران صاحب الزمان (عج) حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام برگزار می باشد، گفت: سخنرانی این مراسم بزرگ به عهده حجت الاسلام میرزاخانی استاد اخلاق حوزه علمیه از قم و مدیحه سرایی آن بر عهده کربلایی محمد صادق پیمایی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواهد بود.

این فعال مذهبی با بیان این که حوزه های علمیه از جهت ادای حق شاگردی مکتب امام صادق(ع) باید بیشترین نقش را در برپایی مراسم عزاداری ائمه اطهار(ع) به ویژه پیشوای ششم شیعیان، داشته باشند، گفت: این مراسم در روز شنبه 9 مردادماه 95 و رأس ساعت 18 با حضور علما و روحانیون ایلام و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود بیش از 2هزار نفر در این مراسم حضور پیدا کنند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha