جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عدالت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر شهرستان سامن گفت: یکی از الزامات دولت و نیاز نظام اسلامی و جامعه، شفاف سازی در حقوق های کارکنان و مسئولان دولتی، برای برقراری عدالت و رعایت حقوق مردم و بیت المال است.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، درباره ماجرای حقوق های نجومی که باعث واکنش مقام معظم رهبری و مردم شد گفت: مسایل مالی و حقوق های کارکنان و مدیران دولتی باید شفاف سازی شود و عناصری که در دولت به دنبال سوء استفاده مالی و ضایع کردن بیت المال و حقوق مردم جامعه هستند از دولت حذف شوند.

وی ابراز داشت: متاسفانه افزون بر اینکه عده ای از مسئولان و مدیران در دولت به دنبال منافع خود و سوء استفاده از منصب خود هستند، این دولت و کابینه آن نگاه ضعیفی به اقتصاد و تولید داخل دارد.

وی با اشاره به اهداف و ارزش های انقلاب گفت: یکی از اهداف و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، کم شدن فاصله بین مردم و مسئولان است، و این یکی ارزش هایی بود که در ماجرای حقوق های نجومی زیر پا گذاشته شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر شهرستان سامن اظهار داشت: در جامعه اسلامی و انقلابی و بر اساس ارزش های دینی و اعتقادی ما نباید فاصله فاحشی بین سطح زندگی مردم جامعه و مسوولان کشور وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: شفاف سازی در حقوق های کارکنان و مسئولان دولتی، نیاز نظام اسلامی و جامعه است و برای برقراری عدالت و رعایت حقوق افراد جامعه و جلوگیری از تضییع بیت المال امری ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام نجفی درباره لزوم ایجاد یک نظام هماهنگ پرداخت در کشور گفت: ایجاد نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت موضوعی است که از سال ها قبل مطرح بوده و نیاز جدی کشور است که متاسفانه تا به حال عملی نشده است.

وی در پایان اظهار کرد: به نظر می رسد وقت آن رسیده که در مجلس و دولت یک بازنگری نسبت به مطالبات و انتظاراتی که نظام اسلامی و انقلاب از مسئولان دارد اتفاق بیافتد و خلاءها و نواقص قانونی برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از مسوولان از بیت المال و حقوق مردم از بین برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha