پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام صادق علیه السلام

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۲۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:این ویژه برنامه در قالب مداحی و سخنرانی با حضور مبلغان و مداحان در شب و روز شهادت امام صادق(ع) در امامزادگان استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه سخنرانی پیرامون مکتب جعفری را ۵۰ مبلغ دو امامزادگان استان پوشش خواهند داد افزود:همچنین برگزاری مراسم پیاده روی عزاداران مکتب جعفری در خرم آباد صبح روز شهادت آن امام همام  از مسجد امام حسین (ع) منطقه ماسور آغاز و به بقعه متبرکه امامزاده عبدالله  خرم آباد ختم می شود تصریح کرد:در این پیاده روی که با هدف تبلیغ مکتب جعفری برگزار می شود عزاداران با پیاده پیاده به امامزادگان سلام و ارادت خود را ابراز می دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان همچنین از برگزاری برنامه های دهه کرامت در امامزادگان استان خبر داد و خاطر نشان کرد:در این دهه نیز که از ۱۴ مرداد آغاز و تا ۲۴ مرداد ادامه خواهد یافت برنامه های متنوع دینی و فرهنگی با همت مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده همچنین از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در بقاع متبرکه و امامزادگان استان لرستان خبر داد و یادآور شد:در این برنامه نیز که ۱۸ مرداد ماه آغاز می شود همایش تکریم امامزادگان علاوه بر خرم آباد در امامزادگان شهرستانها نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری مراسم ویژه در امامزاده محمد  شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت :برنامه ویژه تکریم امامزادگان استان لرستان بصورت ویژه و شاخص در این بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha