پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر از برگزاری دوره اختبار و تثبیت در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از آغاز دوره اختبار و تثبیت در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر خبر داد و عنوان داشت: سنجش علمی و اخلاقی داوطلبان ورود به حوزه از طریق برگزاری دوره 20 روزه اختبار و تثبیت در این مدرسه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر مطرح کرد: داوطلبین ورود به حوزه علمیه پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب حد نصاب نمره در مصاحبه شفاهی شرکت کرده و در نهایت 23 نفر موفق به شرکت در دوره اختبار و تثبیت گردیدند.

وی در ادامه افزود: پذیرش داوطلبان ورود به حوزه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر از بین دارندگان مقطع سیکل و دیپلم صورت می گیرد.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: داوطلبین ورود به حوزه علمیه با شرکت در یک دوره 20 روزه و برگزاری کلاس های علمی اخلاقی، توسط مسئولان حوزوی مورد سنجش قرار گرفته و در نهایت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر 25 داوطلب ورود به حوزه را مورد پذیرش قرار می دهد.

حجت الاسلام بنی عامریان همچنین از برگزاری دوره 10 روزه تهذیبی و آشنایی داوطلبین ورود به حوزه با الزامات طلبگی خبر داد و ابراز داشت: در راستای تقویت بنیه علمی و اخلاقی داوطلبین ورود به حوزه دوره 10 روزه تهذیبی در مدرسه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تصریح کرد: این دوره جهت غربالگری و آشنایی داوطلبین ورود به حوزه با فضای طلبگی و الزامات آن با برگزاری جلسات علمی، اخلاقی و پژوهشی صورت می گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: داوطلبین ورود به حوزه پس از گذراندن 6 پایه تحصیلی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و کسب مدرک سطح یک، جهت ادامه تحصیل و پیشرفت در علوم حوزوی به حوزه علمیه قم و سایر شهرستان ها اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha