پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حقوق های نجومی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم، شعار گرایی دولت ها در انتخابات است و اینکه بعد از به قدرت رسیدن، کاملا بر خلاف شعارها عمل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی اصغر زارعی، با اشاره به حقوق های نجومی که واکنش مقام معظم رهبری و مردم را در پی داشت، گفت: مقام معظم رهبری این موضوع را مصداق هجمه به ارزش ها دانستند و این مساله برمی گردد به اهداف و آرمان های انقلاب ما که یکی از آن ها مبارزه با تضییع حقوق مردم است.

وی افزود: وقتی که حضرت امام(ره) حرکت های آغازین انقلاب را شروع کردند یکی از شعارهای آغازگران انقلاب و در راس آن ها امام راحل(ره) فقرزدایی و مبارزه با رژیمی بود که حقوق مردم و بیت المال را از بین می بردند.

حجت الاسلام زارعی ابراز داشت: پس از گذشت حدود 40 سال از انقلاب وقتی مسایلی مانند حقوق نجومی در نظام اتفاق می افتد، باعث بدبین شدن مردم به نظام می شود و اگر ادامه پیدا کند برای نظام تداوم و حیاتی متصور نخواهد بود.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان کشور به صورت ظاهرا قانونی چنین حقوق هایی دریافت می کنند، هیچ توجیهی برای این موضوع وجود ندارد و بهترین تعبیر برای این مساله، همان تعبیر مقام معظم رهبری است.

مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم، شعار گرایی دولت ها در انتخابات است و اینکه بعد از به قدرت رسیدن دولت ها کاملا بر خلاف شعارها عمل می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha