پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: در حال حاضر توجه به تولید داخل امری ضروری و مهم است و استفاده از تولیدات خارجی عار و ننگ بر پیشانی ما و خیانت به تولید ملی است، این در حالی است که کفار به این موضوع درست عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، پیش از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه همدان با تقدیر از تلاش های خبرنگاران، اظهار داشت: دین اسلام به عنوان دین مترقی، برنامه های زندگی بشر را ارائه داده است و باید همه افراد برای دستیابی به کمال و جامعه آرمانی دستورات دین را به خوبی درک کرده و به آنها عمل کنند.

امام جمعه همدان ابراز داشت: در این جامعه هرکس مسؤول امور خویش است و باید کاری را که بر عهده او گذاشته شده است به خوبی انجام دهد و آن را تمام کند.

وی با اشاره به این مطلب که خداوند دوست ندارد که بنده ای کار خود را نیمه و معیوب رها کند، خاطر نشان کرد: همه افراد جامعه باید کارهاییکه به انها سپرده می شود را به خوبی انجام دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان یادآور شد: یکی از آفت های جدی در عرصه اقتصاد و تولید داخل این است که افراد محصولات خود را بی کیفیت و معیوب تولید می کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر توجه به تولید داخل امری ضروری و مهم است و استفاده از تولیدات خارجی عار و ننگ بر پیشانی ما و خیانت به تولید داخل است، این در حالی است که کفار به این موضوع درست عمل کرده اند.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: همه صاحبان کار و فکر باید در راستای مسؤولیت خود کار را به صورت تام و تمام انجام دهند تا شاهد پیشرفت در جامعه باشیم.

وی در پایان شغل خبرنگاری را بسیار با ارزش و مهم دانست و گفت: هیچ کس نباید بدون عشق و علاقه به خبرنگاری ورود کند، چرا که این عرصه در جامعه بسیار تاثیر گذار است و می تواند منشا فوائد بسیاری در جامعه باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha