پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میثاق طلبگی

حوزه/ مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور گفت: دوره "میثاق طلبگی" در بیش از ۲۴ استان برگزار و یا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از ایلام، حجت الاسلام سید مصطفی رضوی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، در بازدید از دوره 10 روزه میثاق طلبگی حوزه علمیه استان ایلام، گفت: دوره میثاق طلبگی با دو هدف آگاهی بخشی به متقاضیان ورود به حوزه با اهداف و رسالت حوزه و کارکرد های طلبگی و همچنین شناسایی واجدین ورود به حوزه علمیه برگزار می شود و از نکات ارزشمند این دوره استفاده از اساتید برجسته در زمینه های اخلاقی، تربیتی و مشاوره است که بر موفقیت آن افزوده است.

وی ادامه داد: از دیگر نقاط قوت دوره میثاق طلبگی اجرای فوق برنامه های غنی فرهنگی و تفریحی می باشد که به ایجاد محیطی با نشاط و معنویی جهت تاثیرگذاری هرچه بیشتر برنامه ها کمک می کند.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور ادامه داد: دوره میثاق طلبگی در بیش از 24 استان برگزار و یا در حال برگزاری است و بیش از نیمی از این دوره ها مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته اند و این فرایند تا پایان مرداد ماه تکمیل خواهد شد.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به این که دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه استان ایلام با وجود مشکلات و محدودیت ها در سطح بسیار خوبی برگزار شده، از مسئولین و دست اندرکاران برگزاری این دوره قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha