جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 انتشار گسترده ویدئوی عمل خیرخواهانه پناهنده سوری در حق زن آمریکایی

حوزه/ یک پناهنده سوری با کمک مالی به یک زن آمریکایی در ایالت تگزاس، تلاش کرد تا او مجبور نشود از شدت فقر گردنبد طلای یادگارمادرش را به فروش بگذارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک پناهنده سوری با کمک مالی به یک زن آمریکایی در ایالت تگزاس، کاری می‌کند تا او مجبور نشود گردنبند طلای یادگاری خود را به فروش بگذارد و انتشار ویدئوی این عمل انسان‌دوستانه او سبب شهرتش در فضای مجازی و در میان مردم شده و تحسین همگان را برانگیخته است.

این پناهنده سوری که نوح نام دارد و خواسته نامش به طور کامل منتشر نشود به خبرنگاران گفته است: آن زن بسیار ناراحت و غمگین به نظر می‌رسید و اشک در چشمانش جمع شده بود. وقتی علتش را جویا شدم به من گفت که این گردنبند از مادرش برایش به یادگار مانده است اما به خاطر نیاز شدیدی که به پول دارد مجبور است گردنبند را بفروشد. من از او پرسیدم که چه مقدار پول در عوض گردنبند به او می‌دهند تا بتوانم همان مقدار پول را در اختیارش قرار دهم. در آن لحظه بدون اینکه فکر کنم کیف پولم را باز کردم و پول را درآورده و به او دادم.

در این ماجرا که توسط دوربین‌های مدار بسته فروشگاه جواهرفروشی ثبت شده است دیده می‌شود که جوان سوری بی‌درنگ کیف پول خود را باز کرده و مقدار قابل توجهی پول در اختیار زن آمریکایی قرار می‌دهد. در پی این عمل خیرخواهانه جوان سوری زن آمریکایی به شدت شگفت زده شده و درحالی که اشک چشمانش را پاک می‌کند او را در آغوش می‌گیرد.

نوح در ادامه می‌گوید: اگر شماره تلفن او را داشتم با او تماس می‌گرفتم تا ببینم که آیا هنوز به کمک نیاز دارد یا نه. زیرا از نظر من مهم نیست که چه دین و مذهبی داشته باشیم یا اهل چه شهر و کشوری باشیم. این انسانیت ماست و همه باید چنین کنند. آنچه اهمیت دارد این است که با این کار احساس خوبی به من دست داد و این احساس از هر پولی باارزش‌تر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha