شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طه محمدی - امام جمعه همدان

حوزه/ آیت الله طه محمدی با اشاره به مشکلات جامعه در عرصه عفاف و حجاب، تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات جامعه بدلباسی زنان است و در این مسئله، رسالت خواهران از برادران سنگین تر است و باید در این زمینه فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: نیروی انتظامی در عرصه امنیت جامعه، جهاد بزرگی انجام داده است.

وی با بیان این که گستردگی کار نیروی انتظامی بسیار وسیع است، ابراز داشت: مسئله بدحجابی در جامعه بسیار مخرب است و باید عده و عده نیری انتظامی با ماموریت سازگار باشد.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: در جنگ تحمیلی 45 کشور به صدام کمک می کردند و امروز هم جنگ نرم،  تهاجمی نابرابر است و اگر تمام نیروی ها  جمع شوند، در برابر حجم سرمایه گذاری دشمن مانند یک به هزار است.

وی، حس ناامیدی را القاء از سوی شیطان دانست و گفت: گاهی اوقات در جنگ های نابرابر یک قشون ناچیز به لحاظ عده و عده در برابر دشمن پیروز می شوند و این یکی از وعده های الهی است و باید دانست وعده خداوند درباره یاری انسان محقق می شود و دشمن چون می داند در عرصه باطل نابود می شود، همیشه از یاران الهی می ترسد.

آیت الله طه محمدی در ادامه با اشاره به مشکلات کشور و جامعه در عرصه عفاف و حجاب، تصریح کرد: در مسئله نوع لباس و حجاب، رسالت خواهران از برادران سنگین تر است و باید در این زمینه فعالیت کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان خاطر نشان کرد: امروز یکی از مشکلات جامعه بدلباسی زنان است و باید با روی نرم با آنها برخورد شود تا بتوان در افراد تاثیر گذار بود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha