پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مسئولان زکات باید از ارائه آمارهای مبالغه آمیز وگزافه گویی خودداری کنند، چرا که آمار غیر واقعی اعتماد مردم را نسبت به مجموعه شورای زکات کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای زکات استان فارس، در سخنانی اظهار داشت: مسئولان زکات باید از ارائه آمار مبالغه آمیز وگزافه گویی پرهیز کنند، چرا که آمار غیر واقعی اعتماد مردم را نسبت به مجموعه شورای زکات کاهش می دهد.

وی با اشاره به این در بحث زکات ابتدا باید نیازمندان راشناسایی و براساس آن هزینه کرد،  افزود: دریافت و پرداخت زکات باید زیر نظر ولی فقیه صورت گیرد و برای همگانی و نهادینه کردن آن به تبلیغ و گذشت زمان نیاز دارد.

آیت الله ایمانی با بیان این که برای آگاهی بیشتر جامعه جهت مشارکت در پرداخت زکات نیاز به تبلیغ گسترده است، ابراز داشت: زکات را باید به سوی مسیر مطلوب هدایت نمود تا بر سرسفره محرومین ومستضعفین جامعه قرارگیرد.

نماینده ولی فقیه دراستان فارس در پایان گفت: هم اکنون به دلیل و مشکلات کم آبی و خشکسالی های متعدد بعضی از روستائیان که مدعی پرداخت زکات بوده اند درصف کمیته امداد برای دریافت کمک قرارگرفته اند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha