جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه برنامه های دهه کرامت در خوزستان

حوزه/ سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به ضرورت توجه و گرامیداشت دهه کرامت گفت: گرامیداشت این دهه ارج نهادن به ارزش های اسلامی و شیعی است.

حجت الاسلام جواد حیدری راد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به ضرورت توجه و گرامیداشت دهه کرامت ابراز داشت: گرامیداشت این دهه ارج نهادن به ارزش های اسلامی و شیعی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: یکی از مهمترین راهبردهای تبلیغات اسلامی، بسط و گسترش معارف اهل بیت(ع) در جامعه و نهادینه کردن آن است.

وی با بیان این که دشمنان در روزگار کنونی به دنبال قطع رابطه جامعه با قرآن و اهل بیت(ع) تصریح کرد: باید در برابر دشمنان و هجمه های آنان با استقامت و اهتمام ایستادگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از 400 برنامه مذهبی و فرهنگی در شهرستان همدان تصریح کرد: در دهه کرامت برای عظمت بخشیدن و گرامیداشت این ایام، 400 برنامه مذهبی به همین مناسبت در شهرستان برگزار می شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: در طول دهه کرامت برنامه و کلاس های آموزشی ویژه ای برای دختران دبیرستان ها برای شناخت شخصیت حضرت معصومه(س) در اوقات فراغت برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری برخی برنامه ها در دهه اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاری نشست های قرآنی و برنامه های مذهبی و نشست های بصیرتی در این دهه از فعالیت های تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام حیدری راد از برگزاری برخی ویژه برنامه ها در این دهه خبر داد و خاطر نشان کرد: هدف تبلیغات اسلامی از برگزاری این برنامه ها ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی در پایان وجود حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را در ایران مایه افتخار ایرانیان توصیف کرد و گفت: همه ایرانیان به این موضوع افتخار می کنند و در خوان پر فیض این بزرگواران ریزه خوار هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha