پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: صداقت خبری یکی از ملاک های افزایش مخاطب است و مجموعه خبرگزاری حوزه چون از سرچشمه زلال روحانیت بهره می برد، در این امر پیشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، امروز به مناسبت روز خبرنگار، در بازید از دفتر خبرگزاری حوزه در خراسان جنوبی، اظهار کرد:  روز خبرنگار، روز پاسداشت اندیشه های والای الهی و انسانی است و خبرنگاران در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و  انقلاب باید گام بردارند.

وی، قلم را سلاح فرهنگ دانست و افزود: قلم چون سلاحی در سنگر آگاه سازی جامعه در برابر شبیخون فرهنگی دشمن است  و باید با قدرت تمام وارد این عرصه شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در خصوص صداقت خبری، افزود : یکی از ملاک های افزایش مخاطب صداقت در خبر است که مجموعه خبرگزاری حوزه چون از سرچشمه زلال روحانیت بهره می برد، در این امر پیش گام است.

وی در خصوص آمار شهدای روحانی خراسان جنوبی افزود: شهدای طلبه و روحانی در کل استان 55 نفر هستند و روحانیت نسبت به جمعیت بقیه اقشار  در جامعه بیشترین میزان شهداء را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی با تاکید بر ایجاد جایگاهی برای شهدای حوزه، افزود: خبرنگاران حوزه باید در زمینه معرفی شهدای طلبه و روحانی بیشتر فعال باشند.

وی در پایان تصریح کرد: وقتی خبرنگار وارد عرصه  فعالیت خبری درباره شهداء می شود ارزش کارش را بهتر می فهمد، چرا که شهدا و اهدافشان ارزشمند است و به ما درس زندگی می دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران خراسان جنوبی در پایان از نماینده خبرگزای حوزه در خراسان جنوبی تقدیر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha