شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان فارس با اشاره به این که بنیان خانواده در حال از هم پاشیده شدن است، گفت: نقش اصحاب رسانه به ویژه اهل قلم، فکر و اندیشه خارج کردن جامعه ازحالت رکود و ایستائی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، امروز به مناسبت دهه کرامت و روزخبرنگار در جمع اصحاب رسانه درسخنانی اظهار داشت: شناسایی آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و بررسی نقاط ضعف و نیز راه برون رفت از معضلات اخلاقی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی باید مورد توجه قرارگیرد و انتقال آن به متولیان و مسئولان فرهنگی و اجتماعی مهم ترین وظیفه رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آستانه تحمل مردم پایین آمده، گفت: بنیان خانواده با تلاش عده خاصی که منافع نامشروعشان در این مسیر است، در حال از هم پاشیدن است.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: عده ای از سرمایه داران بی درد که سرمایه خود را از راه دلالی درخارج از کشور سرمایه گذاری می کنند، عامل موثر در بیکاری و رکود اقتصادی درکشور هستند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه باید با ارائه مطالب نو، صحیح و سازنده جامعه را از بی تفاوتی خارج و روح نشاط، شادابی نهادینه و اجرایی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه استان فارس درمیان سایر استان ها ازظرفیت های بالای اجتماعی، اقتصادی و عمرانی برخوردار است، افزود: آنچه درخصوص ویژگی ها و توانمندی های استان فارس متذکر شده ام، جهت توجه بیشتر مسئولان و استفاده بهینه از نیروهای انسانی وکارآمد در این خطه از ایران اسلامی است.

وی با تاکید براینکه پدیده کم آبی یکی از مسائل مهم واصلی ایران اسلامی است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود، گفت: اصحاب رسانه بنا برتعهد و رسالتی که بر دوش آنان گذاشته شده است باید با نوشته های خود به مردم به ویژه کشاورزان بفهمانند که در رعایت مصرف آب به گونه ای اقدام کنند تا با کمترین آب، بیشترین محصولات تولیدی را داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha