پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 389824
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
روحانیون بحرینی

حوزه/ سازمان های حقوق بشر فعال در مسائل بحرین می گویند ۳۹ روحانی از ۱۴ جولای تا کنون بازداشت شده اند و تمام این بازداشت ها در ارتباط با تجمع مردم در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم صورت گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حملات آل خلیفه به ساکنان اصلی بحرین به ویژه علمای این کشور همچنان ادامه دارد و در این زمینه به تازگی تعداد دیگری از روحانیون بحرین به دادگاه احضار شده اند.

سازمان های حقوق بشر فعال در مسائل بحرین می گویند 39 روحانی از 14 جولای تا کنون بازداشت شده اند و تمام این بازداشت ها در ارتباط با تجمع مردم در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم صورت گرفته است.

نیروهای امنیتی آل خلیفه روز شنبه شیخ عیسی المؤمن، امام جماعت منطقه الدیر را بازداشت کردند. مجتبی المؤمن پسر شیخ عیسی می گوید ما هنوز از اتهام پدرم اطلاعی نداریم.

در همین راستا شیخ محمد جواد الشهابی، مدیر یکی از حوزه های دینی نیز در حال عبور از یکی از ایستگاه های بازرسی منطقه الدراز بازداشت و نیروهای امنیتی او را از خودرو پیاده کرده و دستانش را در مقابل مردم از پشت دستبند زدند و با خودروی نظامی او را منتقل کردند که تمام این برخوردها با هدف اهانت به این شخصیت روحانی برجسته شیعه و حمله به شیعیان صورت گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha