پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، سدی محکم در برابر پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در دیدار با فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از اساسی ترین و کلیدی ترین فرائض دینی به شمار می آید اظهارداشت:اجرای این فریضه موجب سلامت روحی و روانی افراد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تلاشی مضاعف در این رابطه در سطح جامعه انجام می دهد افزود:بخشی از تامین امنیت در سایه برقراری فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه محقق خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم نیز باید همگام با پلیس و نیروی انتظامی در تعمیق و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند تصریح کرد:باید تلاش کنیم امر به معروف و نهی از منکر طر جامعه به فرهنگی عمومی تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه برای رسیدن به جامعه ای ایمن باید در مقابل رفتار همدیگر مسئوليت پذیر باشیم یادآور شد:در این خصوص نیز باید هر شخص به نوبه خود رسالت و وظیفه خود را در احیا و گسترش این فریضه در جامعه بکار گیرد.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی عصر حاضر در سایه عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود افزود:رعایت این فریضه و اهتمام به انجام آن می تواند منشاء خدمات مثبتی در جامعه باشد.

در ادامه فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه یکی از رسالت های پلیس اهتمام به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است افزود:این امر یکی از واجبات دینی در دین مبین اسلام است و در صورت تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی در جامعه مردم در فضایی سالم و ایمن زندگی خواهند کرد.

سردار قنبری  در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در این زمینه پلیس را در اجرای بهتر این اصل یاری می کند افزود:مشارکت مردم در زمینه های مختلف به عنوان پشتوانه ای محکم برای اقتدار پلیس به شمار می آید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha