جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ جلال الدین الصغیر

حوزه/ فرمانده گردان های انصار العقیده گفت: همه می دانند که آزادسازی الخالدیه از نظر اهمیت، در ردیف آزادسازی فلوجه است و در این عملیات تروریست ها یا خود را تسلیم کردند و یا کشته شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ جلال الدین الصغیر فرمانده گردان های انصارالعقیده عراق از نیروهای میدانی عملیات الخالدیه بازدید کرد.

وی درباره بازدید خود از این منطقه گفت: در بازدید از نیروهای جزیره الخالدیه با مشاهده غیرت و روحیه بالای رزمندگان عراقی و اخلاص و از خودگذشتگی آنها در پیکار با تروریست های داعش احساس غرور کردم.

وی افزود: در این جبهه مشاهده کردم که فرمانده نیروهای امنیتی به همراه نیروهای خود پیوسته در حال جنب و جوش هستند و در پیکار با تروریست ها لحظه ای آرام و قرار ندارند و این برای من موجب خوشحالی بود.

شیخ الصغیر ادامه داد: در این جبهه نیروها و فرماندهان همواره پیگیر تحولات بودند و بی سیم ها لحظه ای آرام نمی گرفت و شکست های پی در پی به دشمنان وارد می شد به گونه ای که در دو روز اول عملیات، بخش های عمده ای از جزیره آزاد شد و پس از آن مراحل بعدی عملیات مانند پاکسازی آغاز شد.

فرمانده گردان های انصار العقیده گفت: همه می دانند که آزادسازی الخالدیه از نظر اهمیت، در ردیف آزادسازی فلوجه است و در این عملیات تروریست ها یا خود را تسلیم کردند و یا کشته شدند و نیروهای عراقی با خود عهد کرده بودند با پیروزی کامل از این میدان بیرون بیایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha