جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شهیدی - بنیاد شهید

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ورود هنر به عرصه تبلیغ دین، گفت: ما معتقدیم که سینما و هنر اثرگذاری بالایی داشته و باید با استفاده از این ظرفیت در این زمینه فعالیت نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله علوی بروجردی، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهاد و سازمانی بسیار وسیع بوده که جامعه بزرگی متشکل از سه میلیون و 200 هزار نفر را تحت پوشش خود دارد.

وی ابراز داشت: مراجعین به این بنیاد، خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و همه ما خود را مدیون آنان می دانیم و حتی المقدور باید بکوشیم پاسخ خواسته هایشان را بدهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این مطلب که این بنیاد در دو موضوع مسائل اقتصادی و فرهنگی به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمت رسانی می کند، خاطرنشان ساخت: همچنین این بنیاد موظف است برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فعالیت نماید؛ چراکه امروز با وجود فضای مجازی، وضعیت فرهنگی جامعه سخت شده و باید برنامه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ورود هنر به عرصه تبلیغ دین، تصریح کرد: ما معتقدیم که سینما و هنر اثرگذاری بالایی داشته و باید با استفاده از این ظرفیت در این زمینه فعالیت نماییم.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: امروز زبان فیلم بُرنده است و فضلای حوزه باید به کارگردانان کمک کنند تا اشکالات تاریخی برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی یادآور شد: به دنبال استفاده از هنر هستیم؛ اما بودجه لازم را برای این کار نداریم.

وی ادامه داد: امروز قرارداد سریال شهید مهدی باکری بسته شده؛ اما مشکل بودجه داشته و برای آن 45 میلیارد  تومان هزینه خواسته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha