شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مؤسسه الحکمه

حوزه/ جمعی از علمای اهل سنت کشورهای آفریقایی از موسسه الحکمه وابسته به جامعه المصطفی(ص) بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک افضلی رئیس موسسه الحکمه ضمن تبیین اهداف و فعالیت های موسسه به اجرای دوره های کوتاه مدت برای فراگیران کشورهای مختلف جهان پرداخت و ابراز داشت: این موسسه به صورت تخصصی دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی را برای فراگیران سراسر جهان با ادیان و مذاهب گوناگون  برگزار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی، با اشاره به برنامه های آموزشی صورت گرفته در موسسه الحکمه ابراز داشت: دوره های آموزشی صرفا به جلسات آموزشی خلاصه نمی شود، بلکه برنامه های فرهنگی متنوع از جمله بازدید از اماکن مختلف مذهبی و فرهنگی و دیدار با شخصیت های بزرگ دینی برای فراگیران در نظر گرفته می شود.

وی عنوان داشت: این موسسه پذیرای فراگیران از تمانی کشورهای مسلمان می باشد که علوم و معارف اسلامی را بدونه تعصب علمی و مذهبی آموزش می بینند.

رئیس موسسه الحکمه گفت: جامعه المصطفی مصداق بارز  اجرای دستور خداوند متعال که می فرمایند؛ وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَ لاتَفَرَّقُوا و... می باشد. و با شعار «أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلاَّ اللهُ» و «أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسوُلُ الله» در جهت پیشرفت و اعتلای مکتب اسلام است.

لازم به ذکر است، در این بازدید علمای کشور های آفریقایی، ضمن ارج نهادن به فعالیت های صورت گرفته در موسسه حکمت، برگسترش و توسعه این گونه فعالیت ها تاکید نمودند و خواهان همکاری های متقابل درخصوص آموزش های کوتاه مدت به فراگیران شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha