چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری،  در آئین گشایش دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی

حوزه/ همزمان با شب میلاد با سعادت امام رضا(علیه السلام)، دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در شهرستان ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری، شب گذشته در آئین گشایش دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: ایشان افتخار حوزه های علمیه جهان تشییع است و برخورداری از شخصیت علمی و دینی ایشان بر کسی پوشیده نیست؛ چراکه این مرجع تقلید، آثار غنی و علمی بسیاری را در حوزه های مختلف گردآوری و منتشر کردند.

وی افزود: بهره گیری از آثار این مرجع تقلید می تواند ظرفیت علمی و دینی خوبی را در جهت همدلی و وفاق شیعه و سنی و حتی ارامنه ایجاد کند تا همه بتوانند از آثار فاخر ایشان که از محضر امام راحل و علامه طباطبایی تلمذ کرده اند، برخوردار شوند.

مسئول دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در آذربایجان غربی اذعان داشت: فعالیت و درخشش این عالم و مفسر قرآن کریم در حوزه علمیه قم و در سراسر جهان اسلام قابل توجه است؛ لذا بهره گیری از توان علمی و فکری این بزرگوار در بخش حوزه و دانشگاه دارای ثمرات و فوائد بسیاری است.

حجت الاسلام والمسلمین فخری در پایان تصریح کرد: استفاده از منابع غنی تفسیری، فقهی و قرآن پژوهی حضرت آیت الله جوادی آملی برای طلاب و دانشجویان به عنوان منبع غنی علمی و دینی می تواند بسیار مهم و قابل توجه باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    با سلام خدمت بزرگواران افتتاح دفتر مرجعیت حضرت آیت جوادی آملی مرجع عالیقدر جهان اسلام با حضور حضرت آیت الله فخری در ارومیه بزرگترین خدمت به مردمان عزیز آدربایجان غربی هست.
  • کاملی فر IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    با سلام و علیک انتصاب حضرت آیت الله سید محمد فخری به جایگاه نماینده تام الاختیار حضرت العظمی آیت الله جوادی آملی در شمالغرب کشور را موفقیت عالی مرجعیت هستند.
  • ممی زاده IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    افتتاح دفتر آیت الله جوادی املی بزرگترین پیشرفت فرهنگی اذربایجان بود واقعا تشکر حضرت ایت الله سید محمد فخری
  • کاملی فر IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    انتصاب حضرت آیت الله سید محمد فخری به این مقام کشوری را تبریک مینماییم.
  • سیابانی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    0 0
    با سلام خسته نباشید تشکر از خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله سید محمد فخری داماد حضرت آیت الله حسنی ایشون یک افتخار آدربایجان هستند.