جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: شادی های جامعه اسلامی ما باید با شادی اهل بیت (علیهم السلام) گره بخورد و این همان سبک زندگی رضوی است که باید در زندگی پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در اجتماع رضویون و مراسم گلباران حرم رضوی در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا (علیه السلام) در صحن جامع رضوی با اشاره به اینکه شادی ولادت فرزند در دین اسلام پر معنا و دارای مفاهیم فراوانی دارد، افزود: این درحالی است که در دنیای غرب با فرهنگ های غیر دینی و با موسیقی به استقبال کودک تازه به دنیا آمده می روند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال وارد کردن فرهنگ های غلط و سبک های زندگی غیر دینی افزود: نگذارید سبک زندگی به انحراف کشیده شود؛ دشمن برای بر هم زدن شادی های معنوی و خانوادگی شما برنامه ها دارد؛ لذا باید مراقبت کنید که مبادا شادی ها به انحراف کشیده شود.

وی به سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) اشاره کرد و افزود: شادی های جامعه اسلامی ما باید با شادی اهل بیت (علیهم السلام) گره بخورد و این همان سبک زندگی رضوی است که باید در زندگی پیاده کنیم .

تولیت حرم حضرت معصومه (سلام الله) به تأثیر زیارت در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: امام رضا (علیه السلام) فرمودند: هر کس به زیارت من بیاید در سه جا به زیارت او خواهم رفت: موت، قیامت و میزان؛ به این معنا که در خطرناک ترین لحظاتی که انسان در دنیا و آخرت دارد این امام همام وعده دیدار داده اند.

وی در پایان افزود: امروز عشق به اهل بیت (علیهم السلام) مدافع حرم تربیت کرده و نمی گذارد ذره ای از خاک حریم ولایت به دست بیگانگان بیفتد و این حب و عشق باید گسترش یابد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha