پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن طیب حسینی

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه کشور از فعالیت منسجم و فراگیر رسانه رسمی حوزه در پوشش اخبار اجلاسیه مدیران استانی حوزه، تشکر کرد و گفت: مدیر حوزه های علمیه کشور از تلاش خبرگزاری حوزه ابراز خرسندی کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طیب حسینی، مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه کشور در حاشیه اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه سراسر کشور، در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از فعالیت منسجم و فراگیر رسانه رسمی حوزه در پوشش اخبار اجلاسیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در اختتامیه اجلاس، از تلاش خبرگزاری حوزه تقدیر کردند.

وی با تقدیر از حضور فعال و منسجم خبرگزاری حوزه در طی اجلاسیه، تصریح کرد: خبرنگاران خبرگزاری حوزه از لحظات ابتدایی آغاز این اجلاسیه تا زمان اختتامیه، با دقت نظر  نسبت به پوشش کامل و مطلوب مراسم اقدام و ما را بی نیاز از فعالیت های موازی اطلاع رسانی نمودند که چنین حرکت موفقی نیازمند سپاسگزاری از این عزیزان است.

رئیس شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی با بیان این که نوع حضور امسال خبرگزاری حوزه  از موارد پر رنگ و کم نظیر عرصه اطلاع رسانی حوزوی بود، ابراز کرد: هر روزه از لحظات ابتدایی اجلاسیه شاهد قرار گیری فوری اخبار بر خروجی خبرگزاری حوزه بودیم که از طریق پیامک نیز در سریع ترین زمان ممکن، به مدیران استانی، معاونان ستادی و ... اطلاع رسانی می شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی با بیان این که سرعت عمل بالای خبرنگاران نشان از فعالیت هدفمند خبرگزاری حوزه دارد، خاطرنشان کرد: از حوزه علمیه خراسان به سبب همکاری برجسته و حداکثری در اجلاسیه تقدیر می کنیم.

مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه امیدواریم در هر عرصه و زمینه ای شاهد فعالیت های پُر ثمر خبرگزاری حوزه باشیم، یادآور شد: درایت هدفمند مدیرمسئول خبرگزاری حوزه منجر شد تا آبروی ارزنده دیگری به عرصه خبررسانی حوزه داده شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha