پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آزادیخواه

حوزه/نماینده مجلس با اشاره به اینکه دولت باید از طریق فرهنگ جامعه را واکسینه کند، گفت: در پوشش و آرایش و حتی در گویش دچار یک فرهنگ وارداتی شده‌ایم که یک خطر جدی برای اسلامیت و ایرانیت ما است.

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره  هفته دولت و با بیان این که  کشور ما در شرایط ویژه‌ای قرار داد، گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و امروز هجمه دشمنان علیه ما کاملا فرهنگی است و از طریق شاهراه فرهنگ قصد دارند به اهداف شوم خود در کشور دست یابند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند یک فرهنگ اسلامی و انسان ساز است، تصریح کرد: دولت باید همانطور که در رابطه با فساد وارد عمل می‌شود در مورد فرهنگ نیز وارد عمل شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز داشت: ما باید در سینما و برنامه‌های فرهنگی نسخه منحصر به فردی را به دنیا عرضه کنیم، دنیا باید سینمای ایران را به عنوان سینمایی نوآور بشناسد که با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم می‌توانیم به این هدف دست یابیم.

وی با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ ما وارداتی نباشد، گفت: هنر دفاع مقدس و دینی و توسعه فضای قرآنی و اخلاق اسلامی باید توسعه کمی و کیفی داشته باشد.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به اینکه دولت باید از طریق فرهنگ جامعه را واکسینه کند، افزود: در پوشش و آرایش و حتی در گویش دچار یک فرهنگ وارداتی شده ایم که یک خطر جدی برای اسلامیت و ایرانیت ما است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha