پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 391798
۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
حجت الاسلام غلامی

حوزه / سال تحصیلی ۹۶-۹۵ مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان از امروز اول شهریورماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام غلامی با اعلام این خبرافزود: سال تحصیلی جدید درحالی شروع می شود که با توجه فرارسیدن ماه مبارک رمضان سال آینده و این که بایستی دروس و امتحانات پایان ترم دوم قبل از ماه مبارک خاتمه یابد با تصمیم شورای آموزشی، کلاس های درس از اول شهریورماه دایر شده است.

مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در ادامه افزود: برای سال تحصیلی جدید شعار «نظم و معنویت در سایه قرآن و شهیدان» انتخاب شده و تلاش می شود با محوریت قرآن و سیره شهدا گامی موثر در رشد و تعالی طلاب این مجموعه برداریم.

وی با اشاره به ویژگی های جدید این مدرسه گفت: از تغیییراتی که درسال جدید تحصیلی ایجاد شده است راه اندازی پایه 7 برای ادامه تحصیل علاقه مندان در سطح دو است.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: کلاس های درس این پایه که برای اولین بار درسطح شهرستان برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد:  مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان یکی از 8 مدرسه علمیه استان بوشهر است که از سال 1375 با درخواست حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خلفی راه اندازی و هم اینک بعد از گذشت 20 سال  در زمینی به مساحت 16 هزارمتر مربع دارای ساختمان خوابگاهی، زمین چمن ورزشی، یک باب مسجد، سالن کتابخانه، سالن غذاخوری و دیگر امکانات خوابگاهی در خیابان شهید اسدی در فضایی بسیار مطلوب درحال تربیت شاگردان مکتب حضرت امام صادق(ع) می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha