جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:اداره کشور و انجام امورات آن در حوزه های مختلف باید براساس گفتمان ولایت و رهبری باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی استان در آستانه هفته دولت با تبریک این هفته به دلسوزان و خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی افزود:هفته دولت فرصتی است که با مطالعه و بررسی ابعاد و زوایای شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر تلاش کنیم با خدمتی خالصانه به مردم در جهت پیشرفت  عمران و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه ایمان و اخلاص،محبت و ساده زیستی از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود تصریح کرد:دلبستگی قوی این شهدای گرانقدر به نظام و انقلاب موجب شد تا نام این شهدا و خدمت خالصانه آنها برای همیشه در اذهان عمومی قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه باید سبک زندگی و منش خدمتی شهیدان رجایی و باهنر بعنوان الگوی خدمت برای دولتمردان باشد خاطر نشان کرد:مسئولان دستگاه های اجرایی باید با دلسوزی تمام در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات مناطق مختلف کشور گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه اداره امور کشور باید بر مبنای گفتمان ولایت و رهبری صورت گیرد بیان داشت:تنها با بهره گیری از گفتمان ولایت و رهبری می توان در جهت عظمت ،عزت و اقتدار ایران اسلامی قدم برداشت.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت روزافزون از مهمترین اهداف و ویژگیهای حکومت اسلامی به شمار می رود اظهار داشت:اجرای عدالت و رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی جامعه از مهمترین مطالبات مردم از جامعه و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بهترین و ناب ترین الگوی جمهوری اسلامی را الگوگیری از سیره و منش علوی دانست و یادآور شد:امروز باید با تلاش جهادی و بهره گیری از ابعاد حکومتی امیرالمومنان علی ع و توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه دشمن در ۸ سال تحمیل جنگ به ایران سعی داشت از همان اوایل حکومت نوپای انقلاب اسلامی را از پای درآورد گفت:در طول این هشت سال دلاور مردان  و جوانان این مرزوبوم با دفاع جانانه اجازه ندادند نهال انقلاب مورد هجوم دشمن قرار گیرد.

وی ترور ناجوانمردانه دلسوزان نظام و دانشمندان ایران اسلامی را نیز از جمله دیگر راهکارهای دشمن برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی نیز از جمله دیگر اهداف دائم دشمن برای سست شدن بنیان خانواده و ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی است که جوانان با بصیرت و آگاهی در جهت خنثی سازی اثرات جنگ نرم دشمن تلاش دارند.

امام جمعه خرم آباد ؛  نا امن کردن منطفه ،تشدید تحریم های اقتصادی ،تشکیل گروهک های تروریستی تکفیری را نیز از جمله دیگر اقدامات خبیثانه دشمن عنوان کرد و تصریح کرد:در تمامی این نقشه ها به لطف و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب با راهبردها و منویات ایشان این نقشه های دشمن نیز خنثی و بی اثر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز هدف دشمن از تشدید و ادامه تحریم های اقتصادی ضربه زدن به اقتصاد جامعه است افزود:دشمن با این اقدامات علاوه بر تضعیف وضعیت اقتصادی جامعه می خواهد بین مردم و حکومت فاصله بیندازد که باید در این خصوص هوشیار و با بصیرت باشیم.

وی با بیان اینکه امروز باید با حمایت از تولید داخل،تقویت زیر ساختها و سرمایه گذاری در بخشهای مختلف در جهت عمران و آبادانی مناطق ایران اسلامی تلاش شود تصریح کرد:توجه به فرهنگ کارآفرینی و حمایت از بخشهای تولیدی و ارتقاء روحیه امید در بین آحاد جامعه نیز باید از دیگر برنامه های دولت برای خدمت به مردم باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha