چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ امام‌جمعه دزفول، خواستار توجه جدی مسئولان آموزش‌ و پرورش به مدارس امین شد و تصریح کرد: مدارس امین، طرحی موفق در تربیت دانش آموزان انقلابی، متدین و البته تیزهوش است که می‌تواند آینده جامعه را شکوفا سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام‌جمعه دزفول، در دیدار سرپرست جدید اداره آموزش‌ و پرورش این شهرستان، با اشاره به نقش آموزش‌ و پرورش در تربیت نسل جدید انقلاب، تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش به دلیل دارا بودن نقشی مهم، اساسی و کارآمد در تربیت و آموزش فرزندان ملت، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ ازاین‌رو لازم است مورد نظارت و دقیق مسئولان قرار گیرد.

وی بابیان این‌ که آموزش‌ و پرورش نباید با مسائل حاشیه‌ای مرتبط شود، گفت: برای این منظور لازم است در انتخاب افراد معیارهایی همچون تقوای الهی و شایسته‌سالاری را مدنظر قرار داد.

امام‌جمعه دزفول، با تأکید بر استفاده همه‌جانبه از فرصت‌های پیش رو، تصریح کرد: باید بتوان از فرصت‌های فراهم‌ شده در راستای پیشرفت امور فرهنگی، دینی، آموزشی و علمی شهرستان استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه خوزستان، ضمن تقدیر از مدرسه شهید زربخش دزفول، اظهارداشت: این مدرسه با عملکرد مطلوب و شایسته‌ای که داشته، باعث حیثیت و آبروی دینی شهرستان شده است.

امام‌جمعه دزفول، در پایان خواستار توجه جدی مسئولان آموزش‌ و پرورش به مدارس امین شد و تصریح کرد: مدارس امین، طرحی موفق در تربیت دانش آموزان انقلابی، متدین و البته تیزهوش است که می‌تواند آینده جامعه را شکوفا سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha