پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ دشمن در جامعه ای که سبک و زندگی خود را به شیوه زندگی اسلامی و روش ائمه اطهار(علیهم السلام)نزدیک کند، نمی تواند نفوذ نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم فاطمه دریاباری، استاد حوزه خوهران مازندران، در نشست طلاب موسسه آموزش عالی الزهرا(س) بابل بیان کرد: با توجه به این که  دشمن تلاش می کند از طرق هجمه های فرهنگی، در خانواده ها نفوذ کند، لذا باید با روحیه بسیجی وارد عرصه فرهنگی شده و در مقابل این هجمه ها ایستاد.

وی افزود: باید سبک زندگی مان را به سبک زندگی ائمه (علیهم السلام) نزدیک کنیم، چرا که امروز دشمن به درستی دریافته در جامعه ای که سبک زندگی خود را به شیوه زندگی اسلامی و ائمه اطهار(علیهم السلام)نزدیک کند، نمی تواند نفوذ نماید.

استاد حوزه خوهران مازندران خاطر نشان کرد: اگرپدر و مادر در  خانواده بنا بر آموزه های دینی رفتار و فرزندان خود را تربیت کنند، قطعا فرزندانی نیکو و شایسته ای تحویل جامعه خواهند داد؛ چرا که الگوی خوبی برای آنها بوده اند.

دریاباری بر الگوگیری از اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: رفتار و منش حضرت زهرا(س) موجب تربیت دختری چون زینب کبری(س) گردید که در حادثه کربلا آن نقش آفرینی ماندگار را در تاریخ رقم زد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha