پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:ساده زیستی مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی موجب اعتماد مردم به خدمت آنان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان با  تبریک هفته دولت  افزود:ایمان ،ساده زیستی و مردم داری از بارزترین ویژگیهای شهیدان رجایی و با هنر بود و مسئولان نظام باید با الگوگیری از روش زندگانی این بزرگواران در جهت خدمت خالصانه به مردم تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات دولت و مدیران به مردم است، گفت:مردم  با آگاهی از عملکرد دولت در حوزه های مختلف به آینده کشور و خدمات نظام خوشبین خواهند شد و با دلگرمی بیشتر پشتیبان اهداف نظام و دولت خواهند بود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مردم بهترین ارزیاب عملکرد دولت هستند تصریح کرد:مردم با انصاف و عدالت می توانند عملکرد دولت و مسئولان را تحلیل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه مردم والاترین و بزرگترین سرمایه نظام هستند خاطر نشان کرد:مسئولان باید با خدمت خالصانه و بدون چشم داشت در جهت حفظ این سرمایه های گرانقدر همت خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه دارا بودن روحیه مردمی برای مسئولان از توصیه ها و منویات رهبر معظم انقلاب است گفت:مسئولان و مردم باید با بهره گیری از منویات و راهبردهای مقام معظم رهبری در بخشهای مختلف به پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی کمک نمایند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مسئولان نباید لحظه ای از دشمنی استکبار و هم پیمانانش غافل شوند افزود:آمریکا هرگز به عهد و پیمان خود وفا نکرده است و این بی عهدی را برای همیشه در اهداف خود پیش می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی ساده زیستی و دوری از تجملات را از از وظایف مسئولان و دلسوزان نظام دانست و تصریح کرد:دست یابی به پستهای مدیریتی و چپاول ثروت کشور برای مدیران بی اعتمادی مردم به نظام را در پی دارد لذا مدیران باید ساده زیستی را سرلوحه زندپی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه گفتمان اقتصاد مقاومتی باید به فرهنگ عمومی و گفتمان غالب در بین جامعه تبدیل شود خاطر نشان کرد:مدیران باید راهکارهای تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی را با اقدام و عمل و فرهنگ سازی در جامعه نهادینه کنند.

امام جمعه بروجرد با ییان اینکه برای تحقق شعار سال باید دولت و مردم عزم همگانی و راسخ داشته باشند یادآور شد:در این زمینه باید اقدامات ارزشمندی برای فرهنگ سازی در کشور و بین آحاد جامعه صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان بهبود اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت:باید همه با هم با بهره گیری از ظرفیت های داخلی در جهت تحقق این امر تلاش نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha