جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح دوره های آموزشی فضای مجازی ویژه طلاب پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد  عصر امروز در دیدار فعالان مجازی حوزه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  گفت: امروزه فضای مجازی، فضای تهدیدات و آسیب هایی است که باید در نظر گرفتن این عرصه ها به توسعه فرصت ها و محدود ساختن آسیب ها بپردازیم.

وی افزود: طلاب بر اساس وظیفه ذاتی طلبگی خود که همان تبلیغ در راه دین الهی است در عرصه فضای مجازی نیز ورود مناسبی داشته اند؛ امروزه فعالان فضای مجازی در حوزه های علمیه فعال با درک درست از شرایط به دنبال ورود به عرصه هایی هستند که دشمنان در آن عرصه ها تهاجم داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد بیان کرد: اسلام فرصت های گسترده ای در زمینه توسعه فعالیت های تبلیغی به ویژه در عرصه فضای مجازی در اختیار مبلغان قرارداده است؛ امروزه طلابی در حوزه ای فعالیت دارندکه در پیچ های احکام در تلگرام بیش از 60 هزار عضو دارند که نشان گر موفقیت طلاب فعال در این زمینه است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: 1400 مبلغ تایید شده در فضای مجازی در حوزه فعالیت دارند که طرح های مختلفی را به مرحله اجرا می رسانند؛ امروزه 92 مورد هاست در اختیار شبکه های تبلیغی قرارداده شده که با حمایت دولت و وزارت ارتباطات در اختیار طلاب فعال قرار گرفته است.

وی گفت: در این راستا علاوه بر ساماندهی طلابی که در این عرصه فعالیت دارند تا کنون 5 دوره فعالیت در فضای مجازی برگزار شده است که امیدواریم با مهارت افزایی مبلغان و طلاب شاهد توسعه تولیدات در فضای مجازی باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha