شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 391887
۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
بهلول گنابادی

حوزه / مراسم بزرگداشتی به مناسبت ایام سالگرد ارتحال شیخ محمدتقی بهلول گنابادی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری پنجشنبه ۴شهریور۹۵ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت الاسلام سعید غیرتمند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد با اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت شیخ محمدتقی بهلول گنابادی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین  محمدمهدی ماندگاری، رئیس موسسه سیره شهدا  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم یازدهمین سالگرد ارتحال شیخ محمدتقی بهلول گنابادی، ۱۴ مردادماه در محل مرقد این عالم فرزانه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره بهلول گنابادی که مقام معظم رهبری از وی به عنوان شگفتی روزگار یاد کردند، مراسم بزرگداشتی شامگاه پنج‌شنبه، چهارم شهریورماه در مرقد این روحانی وارسته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غیرتمند با بیان اینکه این مراسم همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز خواهد شد، از عموم قشرهای مختلف مردم خواست تا با حضور باشکوه خود، یاد و خاطره شیخ محمدتقی بهلول گنابادی را بیش از پیش زنده نگه دارند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، بر ترویج و نهادینه کردن روحیه مقاومت و ساده‌زیستی شیخ محمدتقی بهلول گنابادی در جامعه تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha