جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی عباسی - مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف آموزشی، تهذیبی باید سرلوحه تمام برنامه ها به خصوص برنامه های حوزوی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به  مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه گفت: به صورت نسبی بخش هایی از منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تحول در حوزه های علمیه عملیاتی شده ولی کافی نیست.

وی با تاکید بر لزوم تحول در حوزه های علمیه بیان کرد: تحول در نظام آموزشی که برای پایه های اول در سراسر کشور در سال جاری به مرحله اجرا در آمده در سالهای آتی باید برای پایه های دیگر عملیاتی شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین به بازنگری در برخی از کتابها اشاره و عنوان کرد: بعضی از کتب درسی حوزه های علمیه با وجود ارزش فراوانی که دارند مناسب تدریس نیستند به همین دلیل در برخی از کتب هم نیازمند بازنگری هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره حوزه انقلابی اظهارکرد: برای داشتن حوزه های علمیه انقلابی باید مدیران، معاونین و اساتید انقلابی باشند تا به این ترتیب بتوانند به طلاب روحیه انقلابی، تربیت صحیح و اجتماعی را آموزش دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha