چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری

حوزه/ حمایت بیشتری از تبلیغات حوزه دین صورت بگیرد به ویژه در مناطق محروم و آسیب پذیر که نیازمند حمایت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید ، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از زمان فعالیت هم در حوزه مباحث خدمت رسانی و هم در زمینه های فرهنگی تلاش های به سزایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت به مقوله فرهنگ و تبلیغات دینی مثبت و فوق العاده عقلانی است افزود: چیزی که به طور جد باید مورد توجه باشد همین توجه به مقوله فرهنگ است، فرهنگ با عقلانیت و تدبیر امکان پذیر است در این راستا رشد و بالندگی سطح فکری وعقلانی جامعه در حوزه دین باید در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه حمایت های صورت گرفته از مسئله تبلیغ دینی تصریح کرد: ساخت خانه های عالم، تملک دارایی ها و حمایت هایی که در زمینه های تبلیغی انجام شده قابل تقدیر است و امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری ادامه داد: باید حمایت بیشتری از تبلیغات حوزه دین صورت بگیرد به ویژه در مناطق محروم و آسیب پذیر که نیازمند حمایت هستند و لازم است دولتمردان و مسئولان اجرایی در این زمینه همکاری کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه در هفته دولت با حضور در نمایشگاه ، عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه تبلغ دینی را در معرض دید عموم قرار دادیم خاطرنشان کرد: با توجه به سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی برنامه هایی متناسب با این هفته در نظر گرفته ایم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha