جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام محمود عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: در راستای نقد دلسوزانه و منصفانه باید نقاط ضعف و قوت دولت در کنار هم دیده شده و بعد نسبت به عملکرد آن ارزیابی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته دولت و تکریم شهدای آن به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: نه فقط در هفته دولت، بلکه در همه ایام سال بهترین هدیه به دولتمردان همین نقد دلسوزانه و در عین حال صریح و جدی است تا نقاط ضعف شناسایی و برطرف شده و نقاط قوت همچنان تقویت گردد.

وی افزود: از این حیث مسئولان و دولتمردان نباید از انتقادات منصفانه ناراحت شده، بلکه آن را نعمتی بدانند که در بهبود عملکردشان بسیار مفید و اثرگذار خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تاکید بر این که موفقیت دولت به منزله موفقیت قوه اجرایی نظام است، گفت: مقام معظم رهبری ، علما و مراجع همواره نصایح دلسوزانه و راهگشایی به دولت ها داشته اند که بی شک عمل به آن ها ضامن موفقیت دولت خواهد بود و از سویی موجب رضایت مندی خاطر مردم نیز می شود.

وی با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر با ولایت مداری و عملکرد خوب و کارآمدی شان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند، افزود: آنچه مسلم است این که مسئولان باید همچون این دو شهید بزرگوار و دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مجاهدانه خدمت کرده و از فرصت های موجود نهایت استفاده را در جهت خدمت به مردم و انقلاب و یاری مقام معظم رهبری ببرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha