جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبک زندگی

حوزه/ مدیر مدرسه امام مهدی(عج) نیریز، از برگزاری نشست هم اندیشی "سبک زندگی اسلامی" با حضور ۶۰ نفر از طلاب و روحانیون و سخنرانی تولیت مدرسه این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی شاهسونی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز و به منظور آشنایی با سیره امام اهل‌بیت(ع) درباره سبک زندگی و بررسی موانع رسیدن به این اهداف، نشست هم اندیشی "سبک زندگی اسلامی" شنبه 6 شهریورماه در این  مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مدیر مدرسه امام مهدی(عج) نیریز گفت: امروزه انسان‌ها و تمام کسانی که در این جامعه اسلامی زندگی می کنند باید  برای رسیدن به هدف هستی‌ در زندگی خود موانع رسیدن به این اصل را شناسایی کنند و موانع اساسی از نظر اسلام برای رسیدن به این اهداف توسط متخصصین این امر و به خصوص طلاب و منبری ها و مبلغین مورد تحلیل قرار بگیرد.

حجت الاسلام شاهسونی، اظهار داشت: در این نشست هم اندیشی طلاب و مبلغین، توسط اساتید با شیوه‌های تربیتی والدین، گسترش رسانه‌ها و تأثیر شبکه‌های مجازی بر خانواده، باورهای دینی و رفتار نهادهای دینی آشنا می شوند و با فراگیری این مطالب در گسترش آن فعالیت می کنند.

وی در پایان گفت: چنین نشست هایی در این حوزه علمیه در فواصل مختلف با استقبال خوب طلاب و همت معاونین مربوطه برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha