جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله غروی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه با ابراز نگرانی از تاثیر نفوذ فرهنگی دشمنان در کشور، گفت: این نفوذ می تواند بر بنیان خانواده، سبک زندگی و جوانان تاثیر منفی و سنگینی داشته باشد.

آیت الله سید محمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مسئله نفوذ، اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری هشدار دادند یکی از سیاست های دشمن نفوذ سیاسی در کشور است و مسئولان باید در ارتباطات خود مراقب این مسئله باشند.

وی تصریح کرد: برای مقابله با نفوذ سیاسی، راهکارهای مختلفی در کشور وجود دارد و نیروهای امنیتی به خوبی می توانند جلوی نفوذ را بگیرند. 

عضو شورای عالی حوزه، نفوذ فرهنگی را مهمتر از نفوذ سیاسی عنوان کرد و افزود: نفوذ فرهنگی فاقد هرگونه سیستمی برای مقابله است و ما امروز مبتلا به تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان هستیم.

آیت الله غروی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق ابزارهای روز نظیر سایت ها، شبکه های ماهواره ای و مجازی به دنبال نفوذ فرهنگی است، تصریح کرد: این ابزارها، شرایط خاصی را بوجود آورده و در مسائل فرهنگی نیز مشکلاتی را پیش روی ما قرار داده است.

وی همچنین به تاثیر نفوذ فرهنگی دشمنان اشاره داشت و گفت: این نفوذ می تواند بر بنیان خانواده، سبک زندگی و جوانان تاثیر منفی و سنگینی داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: نفوذ سیاسی قابل رصد و کنترل است اما کنترل نفوذ فرهنگی بسیار سخت است و بر این اساس مسئولان باید به فکر چاره اندیشی برای مقابله با نفوذ فرهنگی باشند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha