پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 392008
۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
حاجیان عراقی

حوزه/ ماموران امنیتی فرودگاه بین المللی مدینه حاجیان شیعه عراقی را در مقابل دیدگان حاجیان سایر کشورها مورد ضرب و دشنام قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، منابع عراقی اعلام کردند حاجیان عراقی که برای ادای مناسک حج عازم عربستان شده اند، در فرودگاه بین المللی مدینه مورد ضرب و دشنام و شکنجه نیروهای امنیتی فرودگان قرار گرفته اند و این رفتار وحشیانه سعودی ها در مقابل چشمان حاجیان سایر کشورها صورت گرفته است.

هیئت حج و عمره عراق نیز در این رابطه گفته:

مقامات عربستان سه نفر از حاجیان که راهنماهای یکی از کاروان های حاجیان بوده اند را در فرودگاه بین المللی مدینه بازداشت و چمدان های آنها را مورد بازرسی قرار می دهد و در توضیح علت بازداشت آنها نیز می گوید چمدان های آنها حاوی کتابی با عنوان "مناسک حج" است که آنها به خاطر همراه داشتن همین کتاب این سه حاجی شیعه را مورد ضرب و دشنام و شکنجه قرار داده اند که انگیزه های طایفه ای در این رفتار وجشیانه سعودی ها کاملا مشهود است.

نیروهای امنیتی فرودگاه علاوه بر این چمدان های تعدادی از حاجیان شیعه عراقی را در جستجوی جزوه ها و کتب شیعی پاره کردند و اکنون چهار روز است که سه راهنمای این کاروان عراقی بازداشت شده اند و به مکان نامعلومی منتقل شده اند و کسی از سرنوشت آنها اطلاعی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha