جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حادثه منا، گفت: باید از طریق برگزاری مراسم، بحث‌های علمی، دستگاه دیپلماسی، رسانه‌های بین‌المللی و دوستان همراه انقلاب اسلامی در سراسر جهان، فریادمان را به گوش جهانیان و افکار عمومی برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام‌جمعه دزفول، امروز در نشست ستاد عرفه این شهرستان، با اشاره به فاجعه عظیم حادثه منا در سال گذشته، اظهارداشت: فاجعه مصیبت باری که در منا رخ داد، صرفاً به دلیل تکبر، نخوت، بی‌کفایتی و سوء مدیریت حکام آل سعود بود.

وی با بیان این‌که بازخوانی فاجعه دردناک منا، به‌نوعی تعظیم شعائر الهی است، خواستار پیگیری و مطالبه عمومی از سران خائن آل سعود نسبت به آن فاجعه هولناک شد و تصریح کرد: با انعکاس ابعاد مختلف این جنایت توسط رسانه‌ها، نباید اجازه داد این فاجعه غم‌انگیز مشمول مرور زمان قرار گیرد و از یادها رود.

امام‌جمعه دزفول، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حادثه منا، تصریح کرد: باید از طریق برگزاری مراسم، بحث‌های علمی، دستگاه دیپلماسی، رسانه‌های بین‌المللی و دوستان همراه انقلاب اسلامی در سراسر جهان، فریادمان را به گوش جهانیان و افکار عمومی رسانیم.

حجت‌الاسلام‌ قاضی دزفولی، بابیان این‌که ریختن خون مظلومانه حجاج، دامن آل سعود را خواهد گرفت و هم‌اکنون در سراشیبی سقوط قرار گرفته، اظهار داشت: حکام خیره‌سر آل سعود با انجام جنایات در یمن، بحرین و فریضه معنوی حج سال گذشته، ظلم خود را به اوج رسانده و در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، با اشاره به اعلام رسمی همکاری منافقین با آل سعود گفت: دشمن در تلاش برای ایجاد نا امنی نیابتی در ایران بوده و در این پازل نا امنی علیه ایران، آل سعود و منافقین کوردل جایگاه ویژه‌ای دارند.

امام‌جمعه دزفول، در پایان برائت جستن از دشمنان اسلام را از خصوصیات شیعه و ولایت مداری دانست و افزود: اکنون کفر و نفاق جهانی تمام‌قد در مقابل اسلام ناب محمدی ایستادگی می‌کنند و در این نبرد بین حق و باطل نباید ذره‌ای حِقد و کینه ما نسبت به دشمنان اسلام کمرنگ شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha