پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی با تاکید بر اجرایی شدن منویات رهبری گفت: مسئولین حوزه های علمیه، طلاب و روحانیون وظیفه دارند با شناسایی و تبیین مولفه های حوزه انقلابی در راستای تحقق این خواسته مهم مقام معظم رهبری گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه یزد، با اشاره به خواسته رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه گفت: مسئولین حوزه های علمیه، طلاب و روحانیون وظیفه دارند با شناسایی و تبیین مولفه های حوزه انقلابی در راستای تحقق این خواسته مهم مقام معظم رهبری گام بردارند، زیرا حوزه انقلابی نیاز گذشته، حال و آینده جمهوری اسلامی ایران است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد در ادامه با انتقاد از برخی حرکت های غیرارزشی در استان تاکید کرد: ما در شورای فرهنگ عمومی اعلام می کنیم نیازی به کنسرت نداریم، اما برخی مسئولین با بی توجهی به این شورا، اعلام می کنند مصوبه نداریم و هر چند وقت یکبار یک شاهد برخی تصمیمات نادرست در شهر هستیم.

وی تصریح کرد:برای آن دسته از مسئولینی که با رشادت ها و فداکاری های شهدا به پست و مقامی رسیدند، اما هنگامی که طلبه ای به دفاع از ارزش های اسلامی برمی خیزد، علیه او موضع گیری می کنند! متأسفم . چرا برخی مسئولین می خواهند روحانیت را زیر سوال ببرند؟ کجا می خواهید بروید؟ 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha