جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ ولایت فقیه ادامه ولایت امامان معصوم (ع) است جبهه استکبار در صدد مقابله با این نوع نظام ولایی است.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فردر مراسم  محفل انس و مودت(اردوئی) پیشکسوتان سپاه استان قم که در تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)،برگزار شدگفت: یکی از ویژگی های پیشکسوتان این است که سرمایه داران معنوی تاریخ انقلاب اسلامی هستند و در تمامی صحنه هایی که برای نظام پیش آمد در کنار رهبرشان در مقابل تمامی حواد ایستادگی کردند تا نظام اسلامی به این قله رفیع رسیده است.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) نقش سپاه را در نظام اسلامی بسیار خطیر دانست و با توجه به عنایت  مقام معظم رهبری به مجموعه سپاه ابراز داشت: که سپاه و پیشکسوتان همچنان باید در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته باشند.

وی با توجه به آیه 65 سوره نساء به بیان یک مبنای فکری و سیاسی پرداخت و گفت: کسانی اهل ایمانند که در مقابل رهبر امت اسلامی تسلیم باشند اگرچه با سلیقه و خواست آنان همخوانی نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فردر ادامه به این نکته اشاره کرد که خداوند برای اداره جامعه انسانی ، معصومین را خلق کرد تا آن ها را به سعادت دنیوی و اخروی برساند ولی جبهه شیطانی برای انحراف این مسیر سعی در تغییر این نوع مدیریت خداوند کرد و از آنجایی که ولایت فقیه ادامه ولایت امامان معصوم (ع) است جبهه استکبار  در صدد مقابله با این نوع نظام ولایی است.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق( علیه السلام) با اشاره به اینکه برخی از افرادی که در زمان امام خمینی(ره) دم از ولایت می زدند و خود را از سینه چاکان ولایت معرفی می کردند پس از رحلت ایشان تحت تاثیر هواهای نفسانی قرار گرفته و با بهانه هایی که نشان دهنده ضعف ایمان و عدم پایبندی جدی به لوازم ایمان است، در برابر رهبری موضع گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در پایان، گزارشی درباره فعالیت های تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در قم و خراسان رضوی ارائه کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha