پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رسانه

حوزه/ همایش "رسانه؛ فرصت‌ها و تهدیدها" با شرکت ۲۰۰ طلبه خوزستانی در سالن کنفرانس مجتمع نور اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پشم فروش، مسئول دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری همایش «رسانه؛ فرصت‌ها و تهدیدها» در پنجمین روز از دوره میثاق طلبگی، اظهارداشت: این همایش با هدف آشنا کردن طلاب با بایدها و نبایدهای فضای مجازی و چگونگی حضور در این فضای گسترده برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که امروزه یکی از مسائل جدی در مدارس علمیه، نحوه استفاده از موبایل و تبلت هاست، گفت: در این راستا تصمیم گرفتیم تا همایشی با موضوع فضای مجازی، برای نوجوانان و جوانانی که قرار است تا چند روز آینده وارد فضای مدارس علمیه شوند، برگزار کنیم تا دیدی کلی نسبت به فضای مجازی و آسیب‌ها و فرصت‌های آن پیدا کنند.

مسئول دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی و ضرورت استفاده درست  از آن، تصریح کرد: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند که «این میدان، میدان واقعی جنگ است»، باید طلاب را به صورت عملی با نحوه حضور در این میدان جنگ آماده کرد.

حجت‌الاسلام پشم فروش، در پایان با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش، اظهارداشت: همایش «رسانه؛ فرصت‌ها و تهدیدها» فردا جمعه ساعت 11، با شرکت 200 طلبه خوزستانی در سالن کنفرانس مجتمع نور سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha