پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاظم صدیقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی حقوق‌های نجومی دفترهای پر زرق و برق برخی مدیران ظلم به ملت خواند و گفت: کسی خیال نکند این تجمل‌گرایی یک فرصت و شانس است، بلکه یک خسارت بزرگ برای او بوده و در سرازیری جهنم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ز تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در این هفته دو الگوی مناسب، جاوید، ماندگار، همیشه زنده، و قابل ارائه با خون خود، حقانیت خودشان را امضا کردند و خدا این دو را برای دین اسلام به قربانی قبول کرد. از این رو بازخوانی زندگی این دو شهید موجب بازتولیدی برای مسئولین فعلی می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور شهید آقای رجایی و عالم ربانی و عنصر فرهنگی شهید حجت الاسلام والمسلمین باهنر در عرصه انقلاب، چهره پرجاذبه‌ای از مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ارائه کردند و برای همیشه ماندگار شدند. لذا همه ساله بعد از جریان شهادت آن دو بزرگوار یک هفته به عنوان هفته دولت معرفی شده است، تا الگوی دولتمردان باشند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ولایتمداری شهید رجایی، خطاب به مسئولین اجرایی کشور گفت: مناصب دنیوی خیلی زود تمام می‌شود، باید ببینیم آیا ما راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه می دهیم؟ و آیا برای مردم و برای آیندگان الگو هستیم؟.

وی با بیان اینکه شهید رجایی در برابر نظام سلطه و زیاده خواهی غربی‌ها هرگز منزوی نشد و با قدرت و شجاعت در برابر زورگویی‌های آنان ایستاد، خاطرنشان کرد: حرکت‌ها و مواضع دیپلماسی مسئولین اجرایی کشور در همه جا و در قراردادها و گفتگوها باید برای ما موجب عزت، سرافرازی و اقتدار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به بدعهدی های غربی ها، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مرتباً از بدعهدی دشمن سخن می‌گویند و رهنمودهای معظم له نقشه راه مسئولین است و باید مراقب بدعهدی ها بود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به پیام تبریک مقام معظم رهبری برای کاروان ورزشی المپیک ریو، گفت: رضای خداوند بر شادی دل ملت ایران است و کسانی که دل مردم را شاد می‌کند، خداوند هم دل آن‌ها را شاد می‌کند، زیرا این عزیزان مایه سرافرازی و عزت کشور بودند، خصوصاً آن بانویی که با حجاب ایرانی و اسلامی‌ در مسابقات، برای نظام اسلامی و مردم مومن ایران کسب آبرو و عزت کرد.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با مسببین حقوق‌های نجومی، ابراز داشت: در قرآن کریم خداوند متعال خطاب به کسانی که مال یتیم را می‌خورند، به آن‌ها وعده آتش و جهنم سوزان را داده است و بدترین کارها استفاده نامشروع از بیت‌المال می‌باشد، و مسئولین بیت المال امانت دار بیش از 70 میلیون ایرانی هستند.

وی افزود: این جمعیت از یک طرف ایتام آل پیغمبر(ص) می‌باشند و از طرفی فرزندان پدر از دست داده چه در دوران دفاع مقدس و چه الآن، بیت المال برای این ایتام و ضعفاست. این تبعیض‌ها، این حقوق‌های نجومی و این بی‌تفاوتی‌ها، این مبل‌های گران و دفترهای پر زرق و برق، این‌ها همه با آتش بازی کردن است و کسی خیال نکند این تجمل‌گرایی یک فرصت و شانس است، بلکه یک خسارت بزرگ برای او بوده و در سرازیری جهنم می‌باشد.  42/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha