جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ افتتاحیه دوره تخصصی سواد رسانه ای

حوزه / دومین گردهمایی انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امشب ( جمعه ۵ شهریور) با حضور اساتید و فعالین فرهنگ و رسانه در دهکده وسف قم آغاز شد.

دبیر دومین گردهمایی انجمن سواد رسانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: شروع فعالیت های انجمن سواد رسانه سال گذشته همزمان با اولین گردهمایی با حضور اساتید برگزار شد و امسال به حول و قوه الهی شاهد برگزاری دومین دوره آن در قم هستیم.
اسماعیلی هدف از برپایی این گردهمایی را تبادل نظر اساتید فرهنگ و رسانه و بررسی بحث سواد رسانه در حوزه علمیه عنوان کرد.
وی افزود: اولین موضوع این گردهمایی که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می گردد معضل ها و مساله های حوزه علمیه در نسبت با رسانه ها می باشد.  
این نشست با سخنرانی حجت الاسلام دکتر پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر فیاض عضو هیات علمی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
دبیر دومین گردهمایی انجمن سواد رسانه با اشاره به میزگرد علمی با حضور اساتید عرصه ارتباطات و رسانه بیان داشت: بعد از این نشست میزگردی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه دکتر شرف الدین عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)،  خان محمدی عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می شود.
اسماعیلی گفت: این گردهمایی صبح شنبه ساعت 10 با برگزاری نشست دیگری با عنوان تحلیل و بررسی شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال می شود که دکتر یامین پور، روح الله مومن نسب و مهندس صرامی سخنرانی خواهند کرد.
انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha