جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقابل شیطان با نماز

حوزه/ کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز» تالیف محمد علی جابری در چهار فصل به چرایی و علل دشمنی شیطان با نماز پرداخته و راه‌کارهای مقابله با آن و چگونگی حضور قلب در نماز را بیان می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز» تالیف محمد علی جابری که به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است، در چهار فصل به چرایی و علل دشمنی شیطان با نماز پرداخته و راه‌کارهای مقابله با آن و چگونگی حضور قلب در نماز را بیان می کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «از بین بردن تسبیح دو راه دارد: یکی پس از دیگری دانه‌ها را شکستن و راه آسان‌تر نخ را پاره کردن؛ نخ که پاره شود دیگر خبری از تسبیح نیست که نیست. شیطان هم برای اینکه تسبیح دینمان را از دستمان در بیاورد، دو راه دارد: از بین بردن دانه‌دانه‌ی دانه‌ها و راه دوم پاره کردن نخ تسبیح. البته تجربه شیطان بیش از این است که خودش را معطل دانه‌های تسبیح دین ما کند؛ یک‌راست می رود سراغ نخ تسبیح، و آن چیزی نیست جز نماز؛»

این اثر در قطع رقعی با 147 صفحه،به شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 7500 تومان روانه بازار نشر شده است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب واقع در صحن‌های مسجد مقدس جمکران مراجعه و یا با شماره 02537253340 تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha